cööööräzy

Först och främst; Jag blev jätterörd när jag läste era kommentarer till föregående inlägg. Tack så mycket fina fina fina människor!

  • Idag har jag äntligen lyckats införskaffa mig en ny innebandyklubba. Jag kanske till och med kommer börja näta istället för att skjuta över hela tiden.
  • Vad var det förövrigt för skitlåtar som gick vidare igår på melodifestivalen? Tror jag och Fanny sket på oss av ilska när Christian Walz åkte ut.
  • Nu ska jag äta sushi med Malin.
  • Sen ska jag plugga
  • Sist men inte minst ska jag kolla på one tree hill och sova

En avrundande fråga bara. Varför känner Fanny Johansson alla gamla människor bättre än människor i hennes egen ålder?


Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Someone answer PLEASE!

2011-02-13 @ 15:50:23
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: Cicci (87)

För att det finns någonting som gamla människor redan listat ut när det gäller Fanny, som vi inte har gjort än.

2011-02-13 @ 16:55:35
Skrivet av: J

Jag tror att fannys lukt drar till sig gamla människor.

2011-02-13 @ 22:51:12
Skrivet av: Fanny

Tack Julian :)

2011-02-14 @ 18:09:00
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0