be cool be nice

Nr 22 - Saker som upprör mig
Det enda som verkligen, verkligen gör mig upprörd här i världen är det syndromet som gör människor elaka. För jag tror inte att en människa kan vara elak utan att egentligen ha något fel i huvudet. Någon slags psyksjukdom som gör att de inte kan känna empati över huvudtaget. Det gör mig upprörd det!
Sen gör även faktumet att jag startar mitt sportlov med feber mig upprörd och faktumet att Malin har städat min garderob så att jag omöjligtvis kan hitta det jag letar efter. Det gör mig upprörd.
Världens finaste skivomslag! U2-War

Kommentarer
Skrivet av: Cici

Aahh det gör mig upprörd också!



Och: omslaget!! Åh!!

2011-02-27 @ 00:02:53

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0