Tillbaks på ruta ett

Åh vad jag saknar tiden med er. Tiden då jag var världens bästa bloggare och ni var världens bästa bloggläsare. Vad hände på vägen? Vart tog mina lättsamma och fullkomligt ointressanta men ack så uppskaddade inlägg vägen? Jag vill skylla allt på twitter, men har inte mage att göra det då jag faktiskt, ja, älskar twitter nu mera. 
Jag har spenderat min morgon på att läsa igenom gamla inlägg inklusive dess kommentarer made by alla er och ja, som sagt, VAD KUL VI HADE DET TILLSAMMANS. Jag vet att det finns några trogna jävlar där ute som har hängt med från ruta minus hundra och som fortfarande är kvar, jag vet det. Vilka är ni och ska vi börja om från början?
Hej, jag heter Jennie, men ni kan kalla mig Rocklarsson.

Kommentarer
Skrivet av: C (går tillbaka till tiden då man bara skrev första bokstaven i namnet).

Jennieee, vi har saknat dig också! Nu tar vi Jennlaa.blogg.se till en ny level!

2011-12-12 @ 20:48:43
Skrivet av: rocklarsson

ÅH dig kan man lita på!

2011-12-12 @ 21:36:06
Skrivet av: C igen

DVD!

2011-12-14 @ 15:51:53

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0