Now this street tells the same old boring tale

Det börjar liksom komma ikapp mig att det är PÅ RIKTIGT som jag tar studenten om cirka snart exakt ett halvår. Om jag har några planer för vad som händer därnäst? Inga konkreta men visst vet jag att jag först vill jobba, resa och göra sådant som jag inte kan göra nu. Sedan vill jag plugga, eventuellt till socionom. Människor är kul och ja, bra och det skulle inte skada att lära sig mer om oss. Vart jag ska plugga? Vet ej, har ingen som helst koll på mina poäng eller vad alla skolor har för intagningspoäng. Drömmen är att plugga i antingen Lund eller Göteborg. Bort från Stockholm ska jag åtminstone. Ikväll ska jag klä ut mig till en kille och slå lite på en boll, det kan bli kul.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0