Idols historia

Nu när mitt älskade idol har sagt sitt tänkte jag rösta fram mina favoriter från varje år. 
2004: Jag kommer knappt ihåg någonting från det här året men måste ändå säga att Lorén är personen som bortsett från Darin har klarat sig bäst. Idag har jag dock inte större problem med Darin (vilket svider att säga), men under hans idoltid var han inget att hänga i julgranen. 
2005: Det här året har ändå gett tre personen rätt bra karriärer men det är en fjärde person som var och fortfarande är min favorit, mest på grund av att han är så jävla snygg. Sebastian Karlsson. 2. Agnes 3. Måns 4. Ola
2006: Markus Fagervall. Han vann väl till och med men försvann rätt så fort igen. 
2007: Det här året är väldigt svårt att välja ut EN på för jag är kär i både Christoffer Hiding och Amanda Jenssen. Nä dom får dela på platsen. 
2008: Det här året hejade jag väldigt troget på Robin Bengtsson. Nu i efterhand lyssnar jag en hel del på Lars Eriksson och måste nog påstå att han är min favorit. Tätt efter Johan Palm alltså = skoja. 
2009: TOVE STYRKE helt jävla lätt. Hon om någon har väl gjort karriär på ett bra sätt som kallas duga. 
2010: Linnea Henriksson och Olle Hedberg. Faller mig bara i smaken.
2011: ÅH VAD SVÅRT! vet inte. Moa. 
SÅ nu när idol är slut är väl även mitt liv det. Tråkigt.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0