Ideal

Hej igen. Varför försöker man forma om sig själv för att uppfylla alla krav? Varför får man för sig att man tycker saker man egentligen inte tycker bara för att det är mer rätt. Jag tycker i princip ingenting om någonting här i världen. Jag vet liksom inte hur jag ska gå tillväga för att veta vad jag tycker om tunga jävla frågor. Ja, jag vågar typ inte testa mig fram.

Är inte det lite jobbigt egentligen? Att folk strävar efter folks godkännanden och samtycke? Jag är en folk. Du är en folk. Och sen det här med ideal. Vill man inte bara sudda ut alla fördomar, förutfattade meningar och ideal och börja om på ruta ett? Visst vill man!?

Puss hej


Kommentarer
Skrivet av: Cicci

Du är smart :) Har jag sagt det förut? Annars säger jag det nu (igen): du är smart :).

2011-12-29 @ 19:58:10
Skrivet av: Hubbe

Du börjar låta ganska mycket som Tyler Durden. Hoppas du har sett Fight Club där det snackas om det här, annars, gör det - min favoritfilm.



Hade gött i Thai!

2011-12-30 @ 00:44:13
URL: http://skrob.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0