FUCKING ÅRSRESUME

Januari: Året började på Aruba för att sedan komma hem och bli icke-singel. Trodde för en sekund att jag skulle bli en jävla oxe istället för tvilling. Var på årets första 18-års fest. Var askär. 
Februari: Åkte skidor på Kungsberget med skolan och Hubbe skrämde livet ur mig genom att landa på huvudet. Fick lite egoboost i form av fina kommentarer från er. Började blogga på tremongon.blogg.se och ni blev asarga. Hade sportlov och var sjuk. 
Mars: Fick för mig, liksom så många andra gånger, att jag hade koll på min livssituation i och med att jag var kär. En lärare till mig gick bort och det tog rätt hårt på oss alla i klassen. Åkte pulka med Malin i ösbydalen och hade snöbollskrig med ungjävlar. Var kär. Spelade robot unicorn attack. Var kär.
April: Var i Lindvallen och åkte skidor med la familia. Fick för mig att jag ville att bandet skulle börja spela på afterski. Bet mig i tungan. Sov för första gången när jag var på bio. Var magsjuk. Fanny kom och höll mig sällskap när jag var magsjuk. Åt antibiotika pga en jävla böld. Bästa vännen fyllde 18 och Lillemma fyllde 16. Var kär. Åkte på innebandycup i västerås = tiden då innebandyn var som roligast. 
Maj: Fick koncentrationssvårigheter på grund av att jag var så kär. Skaffade mitt älskade twitter och alteregot Rocklarsson började regera världen. Klippte håret askort. Körde militärhinderbana i spöregn. Var på bröllop i skåne med en massa engelsktalande och jag kände mig osäker PGA KAN INTE PRATA ENGELSKA. Var väldigt trött. 
Juni: Var i Falun på innebandycup, även då var det bäst att spela innebandy. Slutade tvåan, somliga hade bara ett år kvar. Fyllde fucking 18 och har aldrig varit så lycklig. Firade min dag med middag och utgång. Var på världens roligaste resa i Kreta där jag lärde känna mina sk göteborgare. 
Juli: Blev singel och kände mig som ett jävla monster. Kan ha varit det jobbigaste jag har varit med om. Bästa Fanny fyllde 18 och tog körkort i samma veva, detta firades med ett underbart dygn. Åkte till Göteborg och hälsade på tjejerna, hade the weekend of my life. Gjorde bort mig i högtalarna på jobbet. Fick reda på att jag hade b12-brist.
Augusti: Började spåna tusentals tatueringsideer. Var på snaps både var och varannan dag. Hade lunch-date med Minna på jobbtaket. Var värdelös på bowling. Gick in med trosorna i duschen. Hade epic filmkväll med Sofia och bästis. Började sista året på gymnasiet.
September: Tog mig in på en bröllopsfest på något vänster och blev några sekunder senare utslängd. Gjorde gastroskopi i vaket tillstånd och det var allt annat än bekvämt. Var i Madrid på innebandycup och blev spanska mästarinnor. Var på The arks sista spelning. Fick min gigantiska jävla läpp = fick återigen gå på antibiotika. Var och såg världens bästa Isak Strand på Fasching med Sofia och Zizzi. Åkte iväg till Berlin på världens bästa klassresa. 
Oktober: Åkte till Lund för att jobba med projektarbetet och för att ha en sjuk jävla festhelg. What happens in Lund, stays in Lund. Tågresan hem kan ha varit det värsta jag har varit med om, åk aldrig med Veolia. Hälsade även på farmor och farfar när vi ändå var i skåneland. Blev ginger. 
November: Vandrade omkring på skogskyrkogården med Sofia i några timmar. Hade höstlov och njöt med vänner. Saknade hästarna. Fick reda på att jag ska äta mina b12-tabletter resten av livet och suckade lite. Sofia fyllde 19 och det firade vi med en dunderkväll på fasching. Blev ledsen. Bokade tatueringstid och blev glad. 
December: Nattvolleyboll med klassen och jag fick äntligen vara kille. Fick en utskällning av skolsystern för att jag var i skolan trots rätt assjuk. Kollade på tidernas sista idolfinal med Fanny. Blev nästan påkörd. Firade lilla Sophia som fyllde 18. Hängde i Felicias lägenhet en del. TO BE CONTINUED!
Sammanfattningsvis har det här året gett mig en jävla massa erfarenheter och vad jag vet är det just erfarenheter som hjälper en att hitta sig själv. Nu är det mindre än ett halvår kvar till studenten och imorgon är det julafton. Glad i själen.

Kommentarer
Skrivet av: F

Där världens finaste

2011-12-23 @ 21:23:18
Skrivet av: Zizzi

Bra att du är glad i själen! =)

2011-12-29 @ 19:54:57

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0