om du vore bränd som mig skulle du vara allt jag någonsin velat ha


Och så var första veckan avklarad utan några större skador. Soft med lite nya kurser, soft med lite nya klasskompisar, soft med lite nya lärare, soft med lite nytt lammkött. Jag säger bara en sak, ens tid i rampljuset är det året då man går i ettan på gymnasiet. Det finns ingen som inte är nyfiken på nya puddingar. Vår tid är alltså över. I kväll blir det till att ladda inför öppning på jobbet imorgon, men helt ärligt gör jag inget hellre just i kväll än att äta popcorn och kolla på film. Jag fick till och med ett litet blogginlägg publicerat. Kors i taket.

Kommentarer
Skrivet av: Niiiii

Jennie <3

2010-08-22 @ 17:34:42
Skrivet av: Vera

Tur att man börjar ettan då, och ska få träffa alla snygga(förhoppningsvis) tvåor och treor imorgon ;)

2010-08-23 @ 22:28:47
URL: http://veerus.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0