what I think about the idols

Det sög ju banan(frukten) att Nicklas åkte ut. Fyfan vad jag hatar Idol. Jävla cp-äckel program. Det var rätt förutsägbart att det var han som skulle ryka när det stod mellan honom och Eddie. Men lifes a bitch.

Calle- Var jävligt ball ikväll. Men han har alltid varit en av favortierna. Ett extra plus till den feta hatten.
Erika- I början var hon väl söt, kunde sjunga bra. Men nu är det bara samma jävla fjäsk, " idag ska jag vara så jävla ball". Man hör bara gnäll och wailande. Dont like, speciellt inte denna vecka.
Mariett- Denna låten är så sjukt bra (hehe, kanske för att AC har kört den). Hon är ball som alltid. Men jag har inte riktigt fastnat för henne på samma sätt som för vissa andra av idolerna.
Eddie- en av U2 absolut bästa låtar. Och fyfan vad identiskt det lät i början. Var sjukt jävla bra faktiskt. En tumme upp för honom ikväll. (y)
Erik- The voice
Rabih- Ut med mesjäveln. Sjunger som en tjej och verkar ha sämst humor. Har jag missuppfattat det hela eller var det inte rock-tema denna vecka?
Nicklas- Jag vet inte om jag kan säga något. Jag sörger. 
Tove- Ballaste tjejen i staden. Det är min förebild

Sammanfattningsvis så kan jag säga att jag gillade Nicklas, Eddie och Tove mest ikväll.

tanken slog mig nyss att alla mina läsare säkert är ute och super en fredagskväll som denna istället för att kolla på idol. Men då drar jag denna "jag bloggar för min egen skull". 

Kommentarer
Skrivet av: hubbe

Jäklar vad överensstämmande åsikter! Nästan läskigt lika :O

2009-10-24 @ 00:27:37
Skrivet av: felix

supa e bara onödigt när man kan ha de trevligt ändå right?

2009-10-24 @ 00:51:28
Skrivet av: de e

2009-10-24 @ 01:00:38
Skrivet av: Jacob

Mariett är en sådan person man vill stänga in i en bagagelucka och sedan gömma bilen i en stor jävla skog i norrland

2009-10-24 @ 01:14:17
Skrivet av: Anonym

CALLE ÄGER!

Fattar inte varför Reza inte åkte ut. Hon var ju så jävla dålig :S Man hörde inte vad hon sjöng PLUS att hon sjöng helt fel.



Usch. Så jävla sur. Nicklas var jättebra. Eddie med.

2009-10-24 @ 10:49:55
Skrivet av: Anonym

nej va? idol vore INGET utan Mariett! hon e ju lätt snyggast o coolast och bäst i idol? :S va heterhan johan palm? han e iof snyggast i idol, har han åkt ut än? :(

2009-10-25 @ 02:32:17

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0