sho

for no reason så var min blogg lite extra älskad igår. söndags-effekten kanske. Jag tror att jordens dragningskraft drar sig mot min blogg. what else.
Juset, vi har en tysk inneboende nu i en vecka från och med i fredags, så det blir väldigt mycket engelska här hemma. Vilket gör att jag blir brainwashed och tänker i princip på engelska all the time. Jag är riktigt jävla värdelös på just det språket, så jag antar att det är en bra sak.

nu har ni något att fundera på hela kvällen. själv är det dags att krypa ner i historiaboken och leva mig in i antiken. yaay

Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Fan va nice, med en fråga. Ni snackar engelska? Han é väl där för att snacka Deutsch med er?



Väldigt häftigt med "utbytesstudenter" i alla fall ja skulle lätt vilja vara det i USA. (:

2009-10-05 @ 20:41:51

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0