mumindalen

om det finns något barnprogram som jag får rysningar av så är det mumindalen. fyfan säger jag bara. Jag har inga som helst bra minnen från den filmen. Har nog aldrig sett ett avsnitt utan att skita på mig när jag var liten.

Muminhuset finns på riktigt som man kan besöka, och det gjorde ju såklart jag och min familj när jag var liten. Jag har bara svaga minnesluckor kvar från det, men jag har hört historier. Ni vet han sniff, den brune, långnosade, fula äckelgrejen skrämde skiten ur mig. Jag kom inte längre än till innanför dörren, för där stod ju han. Då var det kört, min semester var förstörd.

Om jag skulle få bestämma så skulle inte detta få kallas för barnprogram. Nej fyfan.

kolla på honom. jag får helt seriöst rysningen genom hela kroppen. blir gråtfärdig. usch vad jag hatar honom och den där jävla Tove Jansson..

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Håll käften Mumin är bäst! <3

2009-10-03 @ 09:29:15
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: Cicci

Nämen, nu var du väl lite hård mot stackars Sniff!

2009-10-04 @ 12:37:58
URL: http://cruelty.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0