monday

Måndagen är den skoldagen som inte känns lång trots att den är hyffsat lång. Måndagen är även den skoldagen då man sitter och sover på lektionerna, så det är både och hat och kärlek till måndagar.

På lunchen idag så åkte vi runt i halva Sverige för att hämta pengar till Elli, så vår egentligen långa lunch kortades ned till 30 minuter. Hur som helst så blev det subway, och när Elli desperat försöker få mig att äta utav hennes lilla macka så tappar hon halva skiten med sås och grejer i knät på mig. Men ingen skada skedd. Lite senare ska jag självklart tappa min egen macka i knät. Jag tycker synd om min jacka, den måste känna sig hatad och ful.. Vilken den kanske är, men det hör inte hit!


nu blire pluggpluggplugg hela natten lång :) <3<3


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0