just for your information

Idag när jag satt och väntade på bussen så kom jag och tänka på en ful sak jag gjorde på jobbet i somras. Jag hade precis köpt mina converse och av någon anledning knarrade det lite när jag gick i dem i början. Och i en korridor på väg till lunchrummet är det alltid tyst och man vet inte om det är någon i lunchrummet eller inte. Men hur som helst så tyckte jag att det var jättepinsamt att mina skor knarrade, så jag gick på tå för att minska ljudet. Men det blev bara ännu pinsammare, för jag måste ha sett jättedum ut när jag som nyanställd dessutom, kom in i rummet trippande på tå.

Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

hahah, ah de va en "ful" sak. Om de va meningen att du skulle skriva "kul" misslyckades du nåt rejält, de är en bit mellan F och K (;

2009-10-10 @ 19:07:39
Skrivet av: Egoinas mamma

HAHAHA! Det är nog bättre att det knarrar! :D

Sv: Är du enbart 16? Oj! Men du? I min blogg får ALLA säga vad de tycker och om du är ung så spelar det ingen roll. Allas åsikter är bra och allas åsikter är viktiga. Vi alla kan lära av alla. :D

2009-10-10 @ 19:11:50
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Li

Haha jag gillar din blogg (;

2009-10-10 @ 19:46:51
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0