important


åh jättesöt Jennie! verkligen ett desperat försök min vän. You rabbit!

Jag har aldrig påstått att jag inte är schizo, så kom inte med det är ni snälla. Jaha, jag har ingen lust att sluta skriva. För då måste jag sätta mig och skriva på om Romarriket, och det vill jag inte. Varför kanske ni själva kan lista ut? Om inte så kan jag säga er att det är riktigt jävla tråkigt. Hej bullshit, haft en trevlig dag?

Idag har jag varit riktigt jävla fnissig. Det skulle inte förvåna mig om jag sätter mig och börjar asgarva åt detta inlägget om en timme eller två. Och ni förstår kanske nivån på min humor när jag är trött då.

juste,  jag måste tipsa om en låt! men det gör jag ett nytt inlägg till. Hörs snart


Kommentarer
Skrivet av: cccc

jag tycker att det var ett lyckat försök till att vara söt!!!!!

2009-10-08 @ 21:33:35
URL: http://cruelty.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0