i väntan på bussen

medans jag ändå väntar på att få bege mig mot bussen så kan jag skriva om gårdagens svenska lektion.
Jo såhär var det. Vi skulle ta upp film eller bok karaktärer som vi antingen gillade eller ogillade. Jag var ju fullt medveten om vem jag ogillade mest av alla karaktärer, Sniff ( ni kan läsa om det några inlägg nedan). Jag var inte förberedd på det sättet som mina klasskompisar bemötte mitt förslag. En massa arga röster blandades ihop och kastades mot mig som en stor fet bomb. Jag har aldrig kännt mig så liten förut. Jag som bara hade haft den diskussionen med Frida som tycker likadant förut. När jag skulle försvara mig så kom det bara ut små pip. Jag var mållös, besviken, förråd. Jag trodde att jag hade fått med alla (förutom Fanny, hans soulmate) på min sida. icke sa nicke. så var absolut inte fallet. jag är ensam mot världen.

Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

booouuh.

elaka som trycker ner(?)dig!

Den läskigaste tycker ja är Lilla My. en tant i flickkropp typ :O

2009-10-06 @ 22:24:34
Skrivet av: Fanny

Ni har inte fattat någonting, det är Mårran det är meningen att man ska vara rädd för!

2009-10-07 @ 10:35:25
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0