herregutttten

herrejösses vad jag har överträffat mig själv idag. Vilken kreativitet, det bara flödar genialiska inlägg från Jennlaa.blogg.se. Eller? nej.. fuck no.. Jag har ett huvud med ett innehåll bestående av en valnöt, om ni undrade liksom. Det finns faktiskt bortförklaringar till exakt allting. Det är det som är så roligt med livet, man kan då alltid smita unda på ett eller annat sätt.

Nu blir det snart hopp i vaggan för att läsa några rader om vampyrer innan jag slocknar. Och vad är klockan? 10? jo tjena att jag lyckas somna..

Applåder till Jennla. Please


Kommentarer
Skrivet av: hubbe

klapp, klapp, klapp..... klapp! eller?

2009-10-15 @ 22:59:53
Skrivet av: C

KLAPPEDIKLAPP

2009-10-16 @ 19:13:10
URL: http://cruelty.blogg,se

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0