hej hopp gummibanan

idag spelade jag den roligaste innebandymatchen på väääldans länge. Laget vi mötte, vårby, var cirka 8 utespelare som var lika ilskna som de ilksnaste bina ni kan föreställa er. De fokuserade inte så värst mycket på bollen och spelet utan fokuset var på vårat sätt att spela. Bara vi rörde dem så kastade dem sig på golvet och skrek "dommmaaaaaarn!". Och domaren som var en spinkig liten fjant hade respekt för dessa gangstaah bruttorna så jag tror vi fick två frislag under hela matchen.

En tjej i vårat lag råkade tackla in den brutalaste i andra laget i sargen. När hon sedan skulle gå och se hur det var med den storbölande tuffingen så fick hon en rejäl spark på låret och ett hot mot sig om att de skulle göra upp om det där efter matchen. Efter det bet jag mig i läppen så fort jag såg henne, försökte att spela så schysst som möjligt bara för undvika närkamper med henne. Som tur var så var hon kort, fet och inte sådär supersnabb så det löste sig ändå :) och vi vann med 10-6 varav jag gjorde mina första mål på väääldigt länge!

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0