got yaa

call me black, call me white, call me anything you like.
call me yellow if you dare, I dont mathaa fucking care.

Jag vet inte om det går att sätta ett namn på det ovanstående sk "citatet". Det är made by mig och Pauline idag när vi satt och kollade på match. Jamen vilken tur att ni blev en information rikare att spara ner i era anteckningsblock. Det måste vara ganska fullt snart, anteckningsblocket alltså. Jag hoppas att ni har en otroligt snygg framsida på det, något i stil med en posande Jennie och vackert citat riktat mot mig.

Ärligt, kan ni inte skriva en dikt till mig? jag skulle älska det. attention whore.

Nej nu säger jag godnatt tror jag. Är inte säker, men jag säger det ändå.
Godnatt


Kommentarer
Skrivet av: CDDDD

Det var ett underbart fint rim det där. Jag måste säga att jag gillade det mycket!



RIM TILL JENNIE;



Jennie är snäll

som en karamell :D:D:D

2009-10-02 @ 18:06:06
URL: http://cruelty.blogg.se/
Skrivet av: jennie

yaay :D Tack!

2009-10-02 @ 21:47:19
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: hubbe

Rosor är röda, violer är blå,

hämta en kopp kaffe...

Varsågå. (Rim!)

2009-10-04 @ 00:54:40

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0