ditt as

fick nyss ett sms av Fanny. Hon vet om att jag går i CP gruppen på engelskan, och jag kommer få leva med det eftersom hon pratar engelska dagarna långa i sin skola.

F- Vi måste se Up i 3D
J- Vad är det för någon?
F- Upp på svenska
J- Tack för översättningen ( nu visste jag ju absolut vilken film det var.. dumass)
F- Jag tänkte på att du går i lilla gruppen ;)

Det satans jävla aset. jag lovar att jag ska hitta en svag punkt hos henne, någon dag!
Har ni hört hennes motto föresten? Jag tycker det är klockrent, men nu vill jag dissa det just för att det är Hennes. "det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst".

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

"Tack för översättningen ( nu visste jag ju absolut vilken film det var.. dumass)"

Jennie, i en mening med 1 engelskt ord lyckas du ha 1 fel. Det stavas dumbass, dumbass... ;) <3

2009-10-11 @ 16:53:55
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0