congratz.

vilken jävla hektisk morgon det blev. jag förstår inte hur jag hann. Jag vaknar av att mamma frågar när jag börjar skolan, kollade sen på klockan och insåg att bussen gick då. YES skrek jag och gjorde glädjeskutt, nu hinner jag inte ligga och dra mig mer. På något jävligt konstigt sätt lyckas jag tio minuter senare stå lite halvfixad vid busshållsplatsen och hinner i god tid till första lektion. Är jag bäst eller är jag bäst? jag tror nog att jag är bäst.


snygga tjejer utanför skansen i somras. nej vi nördar inte allsång.


Kommentarer
Skrivet av: hubbe

10 Min? Inte underdrivet, typ 12,13min? 10 min? Då ÄR du fan bäst.

2009-10-01 @ 20:00:33
URL: http://skrob.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0