vintern rasar ut bland våra.. mhhmhmhee

det var en mysigkväll igår hos antonov´s. vi grillade, kollade på brasan, och tog lite kort. Jag fick även ett supersamtal från ICA som sa att jag fått jobb där :D så nu är jag sådär överlycklig som man bara kan bli!

Ni tycker säkert att jag är allmänt knäpp i huvudet som sitter uppe klockan 7 morgonen efter valborg. men det är inte hela historien, jag har dessutom redan tagit mig från lyxvillan hem till mig. om några timmar åker jag ut till siggesta och kollar på fjordingarna när dom tävlar :) 



                  





                                                             







                                             Foto by Vera Antonov

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0