mittwoch

VILL NI VETA EN SAK!!!?? idag var jag i forum med yohannis, hon skulle köpa en tunika till dansen. men självklart, (eftersom jag alltid har en sådan underbar tur) så fanns ju inte den hon skulle ha i forum. juust great!  Så vi gick omkring och kollade på lite grejs och käkade fett!  Johanna är rätt kul hon, hon gäspar finast i sverige dessutom.

vad händer annars då?  Jo, jag råkar ju vara så otroligt grym att jag är ledig imorn! haha, in your face. Fast ledig och ledig, vi har dagsverkedag. jag har alltid tidigare år lyckats smita undan lindrigt genom att bara behöva laga middag. men nu, nej nu bannemig då ska jag dammsuga hela huset. plus att jag ska plugga ihjäl min skalle, så det ser jag fram emot :)


Kommentarer
Skrivet av: johanna köhler

Klart som fan att jag gör ;)

2009-05-06 @ 21:49:29
URL: http://johannakohler.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0