lordag

jag ser nästan fram emot helgens slut, för jag vill till hemmestafestivalen nuuuuu! hela nästa vecka är sjukt skön, så jag längtar som faen.

todays plans, ska träffa pauline någon gång efter 4 när hon slutat jobba. sen ikväll är det ju eurovision, är faktiskt mer taggad på robinson. men tradition är tradition. så får se hur det blir. hur tror ni föresten att det kommer gå för Malena?

jag kommer ihåg eurovision för kanske 2 år sedan, då var jag, malin, malin och ebba(tror jag) hemma hos malin och hejade på the ark. och vi blev så jäkla sura när det inte gick bra för dom och för att en skitlåt vann. Vi blev så sura att vi gick ut och skrek, aa.. moget, jag vet. tror grannarna uppskattade det ialla fall. :)

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0