jag+blogg=njaa

ibland funderar jag över varför jag har en blogg, för det är absolut inte för att jag vill synas på topplistorna. inte är det heller för att jag vill få så många läsare att jag kan tjäna pengar på bloggen, visst vore det underbart, men ingen anledning. Jag har absolut inget intressant liv som är kul att läsa om, och absolut inte kul att skriva om.

aa, och nu när jag har ansträngt mig så mycket när jag har tänkt över det här så kan ni väl anstränga er lite och skriva en fjuttig kommentar om vad ni tycker att bra och dåligt med bloggen! (a)


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

varje dag när jag kommer hem från skolan skyndar jag mig hem för att spana in om du har skrivit något nytt i bloggen, och varför? för att jag inte har något liv och behöver underhållas:) haha så ha kvar den!

2009-05-14 @ 17:51:37
Skrivet av: Anonym

samma här du berättar väldigt bra också man blir alltid glad

2009-05-14 @ 19:05:43
Skrivet av: Anonym

Jag tycker att din blogg är världsbäst och älskar den :)

2009-05-15 @ 15:05:19
Skrivet av: Anonym

jag är en psykopat som gillar små flickor! därför vill jag gärna läsa din blogg.

2009-05-16 @ 14:24:45

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0