godmorning sunshines

aah, så skönt! inatt kunde jag sova utan att den jäkla förkylningen störde. wunderbart. nu väntar jag bara på att mina besta hest loggar in så man kan typ planera dagen eller något liknande. Ikväll är det nämligen potatiskrokettskväll ( I think??). För er som missat mina och veras fina potatiskrokettskvällar så går de ut på att vi köper endast potatiskroketter för ca 10 pers. efter det ligger vi spyfärdiga i några timmar innan man kan bli social igen:) I like it

jag och besta hesten bakom i somras (:

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Klart som fan att det är potatiskroketter!

2009-05-23 @ 12:35:21
Skrivet av: c

Fan vad nice! själv ska jag äta potatis (vanlig, helst rå) för 10 personer och sedan springa ett varv runt kvarteret. Kladdig och fnittrig :)

2009-05-23 @ 18:18:08
URL: http://cruelty.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0