will you live every moment like your last

Det här livet tar verkligen kol på mig. Det är inte lätt att glassa dagarna i ända, verkligen inte. Idag var vi på en strand som var superfin men det var inte så värst varmt så brun är jag inte.. Men klaga har jag ingen anledning till att göra!

Imorgon ska vi iväg och se på hockey, tampa bay mot montreal tror jag det var. Det sjukaste är dock att jag ser fram emot det. Vad jag minns har jag inte varit ett så stort hockeyfan back in the days. Men saker och ting ändras, aight?

Fast jag kan inte låta bli att sakna sverige och ma m8s ändå. Ni kan väl slänga iväg en kommentar om vad som är aktuellt in da hoods för tillfället.
Påse

Kommentarer
Skrivet av: Raven F

Stackars Jennie får inga kommentarer <3

2009-12-30 @ 10:24:18
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Bosses backe är aktuellt in da hood

2009-12-30 @ 23:35:33
URL: http://skrob.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0