jag ska sakna dig imorgon


Hey ya all. Jag vet att jag har varit ett förbaskat as som inte har uppdaterat, men dudes, come on. Jag har så jäkla mycket att göra! Kanske inte... Ska jag vara ärlig så har jag haft mycket tid till datorn, och har suttit här hyfsat mycket. Har helt enkelt bara inte vetat vad jag ska skriva. Anledningen kan vara att det är många tankar som snurrar omkring, tankar som inte har ett piss med bloggen att göra. Och då får det inte plats med tankar som har med bloggen att göra. Om ni är med i svängarna?

Sen har jag scrollat upp en jävla massa gånger bara för att kolla på hur frän jag faktiskt är på den här bilden. Ganska sjukt.

Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Ah, ganska frän. Faktist. Men även fräs. Fräs é fränt. Om du hajjar.

2009-12-15 @ 18:59:49
Skrivet av: C

FETT FRÄN ÄRU JENSY!!!

2009-12-15 @ 19:26:11
URL: http://cruelty.blogg.se/
Skrivet av: J

Du ser ut som hon ängel-Tea :) eller hon ser ut som dig menar jag :)

2009-12-15 @ 21:44:45

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0