Hey little world

Igår när jag och Malin satt och kollade på idol, så hade Calle precis sjungit vinnarlåten och näst på tur stod Erik. Malin sa på en gång, hyffsat stolt "jag känner igen den här låten!!! Hallå Jennie, varför känner jag igen låten?".. Ja, och hon var seriös.

Sen lite senare när vi ligger i sängen och myser framför en film så nuddade våra ben varandra, då sa jag " vad "mysigt" det känns när vi gnider våra bara, orakade ben mot varandra". Det låter ju rätt relevant, dilemmat var dock att malin hade leggings på sig.

Detta kan ses som ganska ointressant, men tänk posetivt.

Malin spekulerade kring att hon har valt fel inriktning, så hon inbillade sig att hon hade gyllene handskar för frisöryrket. Ja, jag var hennes lilla test-apa.

frisyren näst på tur blev denna. Vi kan dock diskutera resultatet..

se och häpna! Jag slog två flugor i en smäll och passade på att försöka mig på en blow-job-look som Fanny tidigare önskade här.

Malin tog tillfället i akt att marknadsföra sig själv här.

Sen blev vi hyffsat kamerakåta.

Kiss-tröjan åkte på. Och nej, jag är inget bigt fan som desperat försöker göra en fan-tröja. Det kallas temadagar i skolan..

Nu känner jag att trots att det finns minst miljoner bilder till, att det räcker.
Ha en trevlig dag folk´s!


Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Du lyckades! Du såg jätteslampig ut :D Grattis!!!

2009-12-12 @ 14:04:57
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Hahah, nice!

Fortsätt bomba med bilder

2009-12-12 @ 15:39:29
Skrivet av: J

That's so hot ;) borde skickat den med urringningen till provspelningen istället!

2009-12-13 @ 13:59:54
Skrivet av: Fredddeeeddrik är RAVEN

vadå känner igen låten ? :O det känndes som om det skulle komma en fortsättning på berättelsen!?

2009-12-13 @ 19:43:21
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Skrivet av: FREDRIKKKKK

SVAR 2: hahahha JAAHAA nu förstår jag allting!

jag fattar nuuuuuu !

shit vad du flippar jenniiii<3

jag är so much RAVEN

2009-12-13 @ 20:52:53
URL: http://fatpeople.blogg.se/
Skrivet av: FREDRIKKKKK

hahah es macht grööSS spaZ am deutsch im montag!

jag tycker att den här stan är för lite för oss båda att vara Raven

pussVA jennie<3

2009-12-13 @ 22:18:56
URL: http://fatpeople.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0