hallelujah!

Hej era schwein. Jag lever i min tyska aura, inget annat existerar. Trots detta skriver jag på svenska. Mycket underligt. Dem senaste timmarna har jag jobbat mot mitt mål, att ändra samsams "retard" rykte. Jag pluggar som ett as, fast ändå inte. Jag inbillar mig själv att jag gör det, och fan så mycket bättre det känns, och fan så stolt jag är över mig själv! Prov imorgon, tyska, jag håller tummarna och hoppas på att vår vikarie är lite snel och inte har ett alltför svårt test.

Åh nu satte jag på Johnny Cash´s låt Hurt och rös till lite av den behagliga och fina låten. Mmmm.

Vi ses i dimman pep´s

Kommentarer
Skrivet av: S

Sv; Men.. Nä :(

Dina videoinlägg gråter jag typ av skratt åt. Heehehehhe



Prov i tyska? Känner hur avundsjuk jag blir.... Jag har i spanska imorgon!

2009-12-09 @ 21:30:24
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0