Det var nånting som fastnat på mig, nåt som aldrig helt försvann

Jag sitter här och lyssnar på Thåström och har det trevligt med mina historia- och geografiböcker. Jag har suttit fastklistrad här hela dagen, men ändå känns det inte som att jag har fått in något i skallen. Det borde föresten vara förbjudet att ha två prov på samma dag, man hinner ju inte prioritera.

Inte har jag dragit upp rullgardinen på hela dagen heller, så det var med en chock jag såg att det redan var mörkt ute när jag lämnade mitt rum för en toalettpause.

Jag vill vrida fram klockan till halv 6 nu så jag får rusa till innebandyträningen och tänka på annat ett tag.

sol, värme, VATTEN <3


Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Vad är de för stora feta prov du pluggar till?:S



THÅSTRÖM! :D

2009-12-03 @ 17:23:07
URL: http://skrob.blogg.se/
Skrivet av: C

Visst är såna dagar helt otroliga? När man inte gör nåt annat än att sitta och plugga tills det blir skymning? Helt otroliga.

2009-12-03 @ 18:48:01
URL: http://cruelty.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0