yaahaaaay

jag är hemma, ni tänker åhfan.. inga fler inlägg tack. jag tänker jippie, äntligen får jag tråka ut er igen!

till det lite viktigare ämnet då, örebro cupen. vi var 4 lag i våran grupp, vi kom tvåa och skulle spela A slutspel. Väl på slutspelet så förlorade vi på straffar... kul..  f-94 kom enda till kvarts final :) wihuu.

om man bortser från att alla 15 tjejer var självmordsbenägna igår kväll efter sista matchen så har det varit sjukt roligt!  Jag har sjungt la voix över hela örebro, vilken känsla. 

sjukt koncentrerad på mitt nagellack

Kommentarer
Skrivet av: Cäcy

bravissimo =D saknar innebandyn lite faktiskt ........ MENMEN livet som fet är inte fel det heller!

2009-04-06 @ 10:49:13

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0