tipstipstips

okej, jag har en minimini blogg i jämförelse med alla barbiesar uppe i toppen. men bara för att inte min blogg ska dö ut så skulle jag vilja få lite kommentarer om vad ni gillar/ogillar i min blogg. vad ni saknar eller vad jag ska skriva mer om. något ni vill veta eller vad som helst. ni kan kommentera anonymt om ni tycker att det är pinsamt att jag får reda på vem som läser min blogg eller vad nu problemet är. det skulle uppskattas :) 

juste, en sak ni inte kan få!! det är dagens outfit. något denna blogg aldrig har varit eller aldrig kommer bli är en modeblogg! thats it

Kommentarer
Skrivet av: cicci.

jag vill ha mer av dagens outfit.

2009-04-19 @ 17:43:02
Skrivet av: Anonym

Eller nej. Dagens outsider skulle vara ganska kul.

2009-04-19 @ 17:43:34
Skrivet av: Anonym

/cicci

2009-04-19 @ 17:44:21
Skrivet av: Cicci... Igen.

Dagens outlet. Outlook. Outdoor.

2009-04-19 @ 17:46:23

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0