sundays always come to late

jag brukar alltid tjata om hur mycket jag älskar/gillar söndagar. men nejfaan, jag hatar de!!! jag vaknade upp imorse på skrållans floor och suckade högt.... söndag... Nej, det är ett rent helvete att det är skola imorgon. jag förstår inte varför jag, liksom alla andra inte bara kan tagga till nu. vi snackar om några veckor, sen slipper jag 9an. men nej, jag orkar inte. jag är så förbannat lat och skoltrött så jag blir arg på mig själv. kan någon banka lite vett i min skalle tack?

heh.. nu ska jag sluta vara såhär jävla deppig som jag har varit i de senaste inläggen.
DET ÄR JU VÅR FÖRFAN!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

http://designbyjessica.blogg.se/category/utlottningar.html

2009-04-19 @ 11:58:44

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0