sommar sommar sommaaar!

det var meningen att ni skulle sjunga med när ni läste rubriken, bara så att ni vet. jag sitter och dreglar efter sommar, sol och bad här :D mucho najs måste jag säga. sedan längtar jag efter att sätta upp studsmattan, men just nu är det något cpgödsel på våran gräsmatta, så det kan jag ju drömma vidare om. Det roliga med studsmattor är att det är sjukt kul att hoppa i sisådär fem sekunder, sen känns det som att hjärnan vänds upp och ned.
På bilden här nedan ser ni nog att den redan har vänts upp och ned, den är gammal och sjukt najs! ungefär lika najs som mina djungelshorts och lika najs som detta långa, helt fullkomligt onödigt ointressanta inlägget :) byebye my lovers.. naaat

Kommentarer
Skrivet av: johanna köhler

Hm... vem kan ha varit fotografen till den där bilden? (A) :D hahah xD <3

2009-04-29 @ 22:29:14
URL: http://johannakohler.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0