tror jag flippar ur...

känner mig verkligen inte redo för skolstart, nian nu..  visst ni som är beydligt äldre tycker väl att nian var en barnlek jämfört med kommande skolår. men herregutt, jag känner mig inte redo för alla nationellaprov och gymnasieval. jag och lycke ska ha ett litet studieschema, så vi kommer sitta någon timma tillsammans i stallet och plugga varje torsdag. hjälpa varandra osv. känns ju bra det iaf, :)

idag var det siggesta som vanligt, red ut idag. och det tyckte såklart min polle var skitskojj, och hon är rätt stor så när hon vill rejsa iväg så är det småscary ;). men rätt lydig är hon nog ändå, för hon lyckades aldrig dra iväg. ( tänkte att ni kanske ville anteckna det eftersom att alla läsare verkligen bryr sig om mitt hästliv;). )

tjoobreh på ett tag, :)

Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Åååhh är inte heller redo för skolan jag har ätit så lite fisk i sommar så jag är inge smart nu haha xD :P <3

2008-08-14 @ 21:53:47
URL: http://yohannish.blogg.se/
Skrivet av: Lycke

jag tycker att det är jättekul å läsa om ditt hästliv (a) <3

2008-08-14 @ 22:05:51
URL: http://lyycke.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0