sista året!

känns skönt som faaaan att det är sista året i hemmestaskolan nu. rektorn är ju bara för mycket som fortfarande står kvar vid att vi ska plågas 5 dagar i veckan från 8-15.30. ´schyyssst!

innebandyträning nu på kvällskvisten, så otroligt skönt att träna igen. det bara värker i benen, otränad som få. men det ska det bli ändring på! från och med idag ska jag försöka springa minst en dag i veckan. alltså förutom träningen då. "good luck jennla". har lovat mig själv det såååå många gånger nu så jag börjar undra om jag kan känna nån tillit till mig själv. nej som sagt, skärpning Jennie!


Kommentarer
Skrivet av: felix

Den jävla Bo kossan e dum i huvet nu har han tagit bort skolkatalogen också !!!!

2008-08-20 @ 15:58:07
URL: http://felixmansfriend.blogg.se/
Skrivet av: malin

och de blir inga spexfoton för 9orna!

2008-08-20 @ 18:15:31
Skrivet av: felix

nu blir jag fan ännu argare än jag va för ngra timmar

sen

2008-08-20 @ 20:28:25
URL: http://felixmansfriend.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0