racerbåt jennie

blöt i arslet! de är vad jag e. men kul var det! må jag säga, även fast jag fortfarande darrar som en jäkla fisk. anledningen till detta var att idag var vi i Grisslinge med klassen och åkte racerbåt. från klockan 10 fram tills för ca en halvtimma sedan. man fick även åka runt med gummibåtar, vilket jag höll mig till i början. när det inte ens gick bra med gummibåten som knappt åker framåt så inser man att båtliv inte är min starka sida. och man inser även att en kombination av jennie, johanna och flisan i samma båt bara leder till problem. behöver inte gå på detaljer. heh..
hur som helst, när det var ca 1 halvtimme kvar och nästan alla förutom jag hade vågat åka så bokstavligen tvingade Tony(läraren) på mig en flytväst. jag började redan då darra som tusan. jag fattar inte vad det var jag tyckte var så läskigt, men skrajj till 1000000 var jag iaf. efter några om och men tvingades jag i den lilla båten som jag knappt fick plats i. jag kollade skräckslaget på ratten och gaspedalen. helt plötsligt var man där ute på vattnet, studsade övet vågorna så brutalt att jag trodde att båten gick sönder.. sen glömde jag dra av bromssaken så var på väg att krascha in i bryggan :) förutom det var det lyckat och rätt roligt(a).

nu tänkte jag softa framför tvn ett tag, sedan bär det för första gången ut mot sköna gröna siggesta för terminen! :D
det blir ingen innebandy för min del idag, är för förkyld för det. have to rest.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0