klassresa med 9a1

hemma igen!
var iof inte borta länge eller långt hemmifrån. gårdagen började dock i klassrummet i två timmar med lite musiktävlingar som var hyffsat skojj. efter det begav sig alla i klassen till bussen förutom jag, ebba, casi och malin. vi skulle åka med våran kära klassföreståndare Tony. bilresan var väl lite... annorlunda...stel? you name it. när vi kom fram så slängde alla sin packning i ett hörn och en liten 5-kamp som skulle pågå hela dagen startade. första grenen var fotboll. i mitt lag var det jag, flisan,ebba,hubert och pontus (lite senare kom emelie). vi kom hur som helst sist:) nästa gren var boul och kubb. lååååååååångtråååååkigt?? vi spelade boul i ca 2 timmar. föreställ er det själva!  men duktiga som vi är så vann vi den grenen. denna 5-kamp som sedan krympte till en 3-kamp skulle avslutas med pingismatcher. där kom vi också sist.

nu ska jag gå och äta mina efterlängtade nudlar, det ända jag tänkt på det senaste dygnet!!
<3

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

aa, och våran klass fick sitta heeelaaa torsdagen och ha kemi ;)

2008-08-22 @ 15:28:56
Skrivet av: jennie

naaajs xD

2008-08-22 @ 15:33:52
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Jacob

Boul är roligt, synd att du inte lyckades uppta skönheten och det underliga lugnet som lägger sig över en när man spelar boul en varm sommardag

2009-07-11 @ 02:55:01
Skrivet av: jacob

Boul är roligt, synd att du inte lyckades uppta skönheten i denna enkla sport

2009-07-11 @ 02:56:19
Skrivet av: Jacob

fail, två likadana kommentarer då jag trodde att den första inte kom..

2009-07-11 @ 02:57:13

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0