jag dog..

jag är inne i en snyftig stund just nu, min mobil har lagt av nu. har gått ute i regnet hela dagen så den har fått fuktskador på något sätt så man inte kan använda knapparna. surt, så nu kan ni inte nå mig via mobilen.. på riktigt, jag som vanligtvis inte klarar mig utan min mobil mer än 5 min, hur ska jag klara mig flera dagar innan jag hittar en ny som jag vill binda mig vid.

idag har jag gått ponnyrundor 12-3 i spöregn, fullt med kunder ändå. ska gå imorgon också, kämpar för att käna ihop till en ny mobil nu. imorgon är det även sista dagen hos hundarna, käns lite trisst.. :( men kommer ju hälsa på rätt ofta tror jag :)

nu ska jag snart äta årets första kräftor! mums :) <3


Kommentarer
Skrivet av: Lycke

JAG SAKNAR MINA HUNDAR :(

hur får jag tag på dig då? :O

saknar dig <3

2008-08-02 @ 19:12:16
URL: http://lyycke.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0