?

jag förstår verkligen inte, jag förstår inte hur jag kan få skiten när allt inte var mitt fel. jag tar åt mig halva skulden. men tänker inte bära hela. förlåt för att jag vill lära mig leva, jag ville inte förlora någon på cupen. speciellt inte dig! men vad ska jag göra när man blir ignorerad, jag blir ju förvirrad. försöker ge posetiv respons till allt för att visa att jag är samma person som innan. men varför kan jag inte bara accepteras? för det här är den jag är, precis samma jennie som alltid! oavsätt hur du uppfattar det så är jag samma jennie, som förstår lika mycket. ni stöter ju ifrån mig, för att ni antagligen är besvikna, sura. vad vet jag? det är därför jag blir osäker och backar undan, för jag vill inte leva i skamm. bli bortknuffad och sårad hela tiden. jag vet att du blir sårad, men när jag ser alla profiler och blogginlägg. jag blir riktigt sårad för att du uppfattar mig på det sättet! jag har inte gjort något mot er! något som skadar er, så jag förstår inte. hjälp mig på traven eller möt mig halvvägs!


Kommentarer
Skrivet av: emmie

vad har hänt jennla? <3

2008-08-03 @ 21:38:39
Skrivet av: emmie

vad har hänt jennla? <3

2008-08-03 @ 21:39:27
Skrivet av: P

Jag vet inte till 100 % vad och vem du syftar på. Men jag har mina teorier. Man kommer alltid att få, att ge, att ta och bli bestulen på olika saker och ting. Det är väldigt svårt att bara få och få. Det är processer som kommer att stanna kvar hela livet - Ingenting är säkert någonstans. Ibland får man välja mellan två objekt, ibland får man båda - ibland inga. Det är något man måste lära sig. Det är väldigt svårt, men realistiskt.

Hoppas du mår bra nu <3

2008-08-07 @ 21:52:06
URL: http://linismusic.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hoppas det löser sig detdär.

2008-08-08 @ 16:20:42
URL: http://cruelty.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0