dum-ass!

hah, ibland undrar jag vad jag har för fel. jag jobbade idag i stallet, frivilligt! jag är klar med alla mina jobbdagar och ändå jobbar jag lika mycket som dem som fortfarande jobbar. sen har vi ju dessa elektriker som har jobbat i stallet hela veckan. det kanske får en att åka dit xD haha! hur som helst så fick vi börja rida idag, så jag,petra,carro och fanny red och badade. skitmysigt! (som vanligt!) :D

sedan blev det en sväng förbi hundarna också med petrus.
bara för att låtsas en sekund att detta är en modeblogg så kan jag dra min "dagens outfit".
-Pappas gamla oversize tröja, några skvättar målarfärg på detta.
-ett par svarta hotpants, några skvättar målarfärg på detta.
-gummistövlar!

Vadådå!? vem säger att det är fel att vara lite smått bohemisk ibland!?!?

Kommentarer
Skrivet av: Lycke

hittade du nån som red tin? <3

2008-08-02 @ 11:49:26
URL: http://lyycke.blogg.se/
Skrivet av: jennie

vi fick bara rida en varsin häst igår :(

2008-08-02 @ 17:49:56
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

gummi stövlar ftw.

2008-08-04 @ 22:02:42

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0