hello there

Wow. Det är alltså 577 dagar sedan jag skrev mitt senaste blogginlägg. Minns knappt att jag fanns för 577 dagar sedan. Sist jag skrev var jag väl mitt inne i mitt första sabbatsår som kom att bli ett av två. Det hände inte så mycket under dessa två åren mer än att jag jobbade på ICA och flyttade hemifrån och blev sambo. Nu i skrivande stund har jag flyttat ännu en gång, hela vägen till Kalmar. Bort från min Jack, min familj och mina vänner. Men kanske främst bort från min bekanta rädsla för förändringar.Shit vad bra det här har varit för mig. Och det här med distansförhållande är ju faktiskt inget dåligt. Det är klart att man saknar varandra, mest hela tiden, men det förstärker ju mest bandet.
 
Vad jag gör i Kalmar? Ja. Jag har tagit upp studierna igen, fått tillbaka rutinen in i mitt liv igen och rår om mig själv. Det är vad jag gör om dagarna. Varför jag sitter här och skriver i min extremt gamla blogg vars lösenord jag knappt kom på ens efter tio försök? Hur hopplöst det än må kännas när man sitter med en blogg och fyller den med totalt ointressant innehåll för omgivningen, så är det lite terapi det här. 
 
Oj oj nu ringer min nya vän Danderyd-Jossan på dörren. Måste värna om mitt sociala umgänge här borta också så mutar med kaffe för att få lite besök. 

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0