peace brothers

Hel och hemkommen från värmen sitter jag här i min säng känner mig så där galet produktiv och nöjd med dagen som man bara kan vara. Tack vare jetlagen från helvetet som väcker en klockan 05.00. På grund av att jag är helt jävla fäst vid gladiatorerna gick jag upp och sprang med hoppet om att jag kommer kunna delta i programmet nästa år. Skrattar så högt i mitt eget ansikte just nu. Gick efter löprundan upp och åt några chips, eller nej juste, det var ju innan löprundan jag åt chipsen så efter att ha sprungit några meter låg jag på golvet och ifrågasatte mitt val av frukost samtidigt som jag kände mig ett steg närmre mitt mål. Funderar på att springa någon gång i juni igen så borde jag vara redo för att utmana Bullet och Crazy Cat Lady eller vad dom nu heter. 
 
Ikväll ska jag träffa vänner som jag behövde muta med mat för att dom skulle gå med på det. Vad gör man inte för ens sociala liv. Nu orkar jag inte skriva mer så jag lägger istället upp några bilder från Vietnam som ni kan lördagsmysa framför. Lördagsmys på rätt sätt, vill inte vara något jävla objekt. Peace. 

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0