Hej alla Jennielovers!

När jag skriver ett inlägg raderas det ofta lika snabbt igen. Det är sällan jag känner att "Shit det här vill verkligen folk läsa med tanke på att alla har ett brinnande intresse för mig och mitt liv". Ja, det är väl oftast den motsatta tanken som får mig att trycka på delete fort som fan innan någon ens hinner börja misstänka att jag precis har påbörjat ett totalt ointressant blogginlägg. Sedan slår det mig att alla dessa zuperbloggerz med miljontals läsare varje sekund, dom skriver fan heller om något intressant, ändå måste jag erkänna att jag läser ibland. Det händer. Ganska ofta. Jag är tjej. 
Den här bilden är tagen dagen efter studenten då jag promt skulle leka med studentpresentens alla kameraeffekter. Ser pigg och rätt så glad ut också. Faktiskt. 

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0