vi slutar bry oss om vad hela världen tycker

Har ni någonsin kännt det där extrema suget efter att bomba folks loggar på facebook? Fick nyss det nämligen. Lyckades nog hålla mig i skinnet helt okej bra. Nu ska jag kravla mig ner för att göra mig några varma mackor till middag. Varför inte dricka lite lömjk(gissa ord) till när man ändå har chansen? Känner ni suget till att bomba folks loggar ni också, bespara dina vänner den onödigheten och lyssna på det här istället. Dansa lite också. Nys inte på hela skärmen som jag nyss gjorde, blir ett jävla jobb att städa bort. Inte direkt, ville mest bara skrämma er så ni inte begår samma misstag.

Kungers - skönare så

Kommentarer
Skrivet av: S

varför skrev du inget i min blogg för?

2011-03-23 @ 22:27:52
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0