dom hade mycket att säga

Helt allvarligt. Det finns en Gud som jag tror på. Och hans namn är Andreas Grega. Denna Gud ska spela på grönan på tisdag, och jag kör spontana glädjeskutt lite då och då på grund av detta. Men det finns dock ett dilemma. Den här "Andreas Grega religionen" är inte så vanlig i min umgängeskrets som den borde vara. Därför är det en stor risk att jag får gå ensam och se honom, vilket jag ändå inte kommer göra. Så om du känner dig manad att pröva dina vingar på högre höjder ska du följa meeeeäääd!

Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Jag skulle fan kunna hänga med, vad kostare? :D

2010-06-27 @ 22:10:30
Skrivet av: jennie

tyyyp 159 kanske! fast då får du gröna kortet så du kan gå på alla konserter hela sommaren som är på grönan. Plus gratis inträde. Alltså, gröna kortet.

2010-06-27 @ 22:21:49
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Hubbe

Fett med naas, då hänger jag på :D

2010-06-27 @ 22:57:55

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0