godmorgon

Jag lyckades slockna halv 12 igår, så har sovit i 12 timmar rätt så exakt. So not Jennla-style.

Jag har blivit rätt besatt av att få min Melissa Horn dos varje dag. För bara en vecka sedan var jag rätt kritisk mot henne, tyckte bara att det var en kvinnlig version av Lars Winnerbäck. Och eftersom jag diggar Winnerbäck så kändes det inte nödvändigt att tycka om henne. Bra resonemang va? Sen började jag lyssna mer och mer, framförallt på texterna. Hon är tjej, hon skriver om känslor som är rätt vanliga för tjejer, klart som fan att det berör? Im stuck here now. And I really like it.

nu går det inte att lägga upp youtube-klipp för tillfället. Men en låt som bara beror så satans mycket just nu är "med ena foten utanför". Så lyssna på den! lyssna på henne för guds skull!

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0