Jag vill bo i en svamp annars får jag damp

Twittrade precis att jag tycker att det är så fullkomligt tråkigt att blogga när det endast (okej jag ska inte säga endast för ni är ju säkert softa trots att ni inte säger något) är ca 9 personer som läser om dagen. Samt att dessa ca nio personerna lämnar ca noll kommentarer. Varje gång jag loggar in på blogg.se pirrar det till i magen och jag tänker "wohihihihih undra om jag har fått ASMÅNGA kommentarer till det där ASBRA inlägget jag skrev sist", men lik förbannat är fallet nästan aldrig så. Förlåt, jag ska inte bli arg på er, absolut inte. Just med tanke på att ni faktiskt läser min skit. Tror jag. Hoppas jag. Annars har jag rätt till att bli arg. Tror jag. Ha d. 
Idag fyller förövrigt min mamma 49 så jag avrundar det till 50 vilket gör det lättare för oss alla att komma ihåg. Jag vet att hon ser ut som en så kallad fjortis som hänger i gbc på denna bilden men hon äter bara sin äppelpaj med hundra procents fokus. Så aa. Ha d igen. 
 

Kommentarer
Skrivet av: M

grrr aldrig avrunda uppåt,, Tack för en trevlig dag:)

2012-09-08 @ 21:31:46

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0