I'm P, Harry P.

I förrgår var jag ute och lämnade ut CVn. När jag skulle ta mig från en plats till en annan gick jag i ca 120 km/h in i en parkeringsskylt med huvudet. Sofia kastar sig över mig och säger "wooooooaaw stand still". Så blev jag introducerad för mitt nya alterego, Harry P. Med det blödande såret i pannan fortsatte jag mitt jobbsökande och fick både kommentarer och förskräckta blickar från personalen i diverse butiker. Sedan denna lilla incident har mitt huvud bultat konstant och dom två personer som sympatiserar bäst, Sofia och pappa, tror att jag har fått en mild hjärnskakning. Efter en god jävla natts sömn och en hel dag i sängen framför Robinson börjar huvudet kännas bättre och jag börjar ana en svettlukt. 

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0